Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” покупці мають право протягом 14 днів з моменту купівлі виконати обмін або повернення непродовольчих товарів, придбаних в інтернет магазині https://divochi.com.ua, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Товари, що НЕ підлягають обміну/поверненню:

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну або поверненню, якщо:
Загублено чек (накладну), який видано споживачеві під час купівлі;
Товар був у вжитку і має подряпини, сколи або потертості;
Пошкоджено або відсутнє пакування товару;
Товар належить до переліку товарів, що не підлягають обміну/поверненню.

До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню належать такі групи товарів:

Парфумерно-косметична продукція;
Одноразові матеріали;
Товари персонального використання (пінцети, пензлі, набори пензлів, спонжі);
Товари в аерозольному упакуванні;
Аксесуари для волосся;
Засоби для догляду за обличчям і тілом.

Важливо:

  • Товар, який містить пломбувальні елементи, у разі їх пошкодження не приймаються назад.
  • Повернення та обмін можливої продукції яка не використовувалася.
  • Пінцети підлягають поверненню тільки під час їх огляду у відділенні Нової пошти, без винятків.
  • Обов’язково перевіряйте посилку при отриманні на відділенні Нової Пошти, Укрпошти чи іншої служби доставки
    на цілісність пакування, збереження та наявність усіх позицій згідно з замовленням (накладною) або чеком.
  • У разі відсутності в посилці товарів згідно з замовленням (накладною) або чеком, одразу у відділенні  Нової Пошти, Укрпошти чи іншої служби доставки зв’яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення за допомогою фото та відео фіксації. Менеджер узгодить з вами подальші дії.
  • У разі пошкодження посилки та товару в ній під час пересилання, обов’язково одразу у відділенні Нової Пошти, Укрпошти чи іншої служби доставки складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерів – працівників служби доставки  та на гарячу лінію магазину.
  • Забираючи товар з відділення Укрпошти чи іншої служби доставки, Ви автоматично погоджуєтеся з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання: обов’язково перевіряйту посилку при отриманні. У іншому випадку інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження і комплектацію посилки.

Як здійснити обмін/повернення товару?

Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину.
Необхідно узгодити з менеджерами інтернет-магазину дані для повернення та надіслати товар узгодженою службою доставки.

Всі дії, пов’язані з пересиланням товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються покупцем, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський брак та інші недоліки з вини співробітників складу/менеджерів інтернет-магазину.

Після отримання повернутого товару чи товару для обміну працівники складу перевіряють посилку на відповідність правилам обміну та повернення, комплектації та інш.

За необхідності обміну – співробітники складу відправляють відповідний товар на ваші дані.

У разі необхідності повернення грошових коштів – менеджер інтернет-магазину передає дані отримувача до бухгалтерії. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів. Для повернення грошових коштів необхідно надати дані отримувача саме того, хто сплачував за замовлення із зазначенням ПІБ, інн, рахунку у форматі IBAN.

  • Інтернет-магазин залишає за собою право в будь-який момент, без обов’язкового сповіщення, вносити зміни в комплектацію, дизайн упакування й характеристики, що не погіршують якість товару.